torsdag den 8. december 2011

8.december :)

what up? :) Idag har været skøøn :) startede med at tage til Ringsted for at købe julegaver men endte med at købe lidt til mig selv :) jeg købte en vest(se billedet nedenfor), en striktrøje, 3 tanktops og et sæt øjenvipper med 3 fede sæt! :) me like :) så tog jeg til Køge og købte min mors og farmors julegave :) da jeg kom hjem lavede jeg nogle lækre havregrynskugler og bagefter gjorde jeg rent på værelset mens jeg så "this christmas".. elsker den film og især Chris Brown ! NØJ HAN ER FRÆK AT SE PÅ!!

og nu tror jeg faktisk jeg vil jump i seng :)

Dagens pakkekalendergave: Fik en skin tonic og renselotion fra Matas Striberne :) lækkert :)

Min nye vest!! ville dette outfit ikke være meget sødt juleaften? :) Vest: H&M

Vest: H&M elsker min vest!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar