torsdag den 1. december 2011

1. december..

Så blev det sgu 1.december :) det betyder at jeg må begynde på min dejlige pakkekalender fra Matas :) Idag fik jeg er håndcreme fra BeSave! Selvom jeg kun har brugt den i en dag er mine hænder allerede blødere :) den tørrer hurtigt og har et strejf af pebermynte :) den er virkelig god!

Idag har jeg haft fri fra arbejde, virkelig dejligt eftersom jeg skal arbejde hele dagen i morgen og hele weekenden -.-  Så jeg var ude og købe nogle julegaver sammen med min veninde i Waves i Hundige :) bagefter tog jeg hjem og så hjem til min veninde igen også hjem for at pynte op til jul :) Og her er blevet så fint :)

nu vil jeg smutte i seng og sove :) skriver imorgen når jeg kommer hjem fra arbejde og anmelder min pakkekalender gave :)
Køb den!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar