fredag den 2. december 2011

2. december :)

Synes alligevel at de her dage er gået stærkt! :) ej okay, det er godt nok kun den anden men stadig :) er ikke rigtig kommet i julehumør nu men det kommer nok på et tidspunkt.. Håber jeg!! :)

Idag har jeg været på arbejde hele daaagen!! Gaab man, jeg er træt og skal arbejde hele weekenden og har først fri på torsdag :s Meen har fået karakter fra min tekstilprøve fra skolen og jeg fik sgu 7!! :D woop woop!!

idag i min pakkekalender fik jeg er makeup taske i leopard! me like!! :) den er fed men meget lille så tænkte at det muligvis var en mulig bytaske :)

Har taget nogle billeder da jeg kom hjem af noget af mit yndlings julepynt :) enjoy også vil jeg gå i seng :)
Leopard taske fra Chic :)

Snefnug <3

Rensdyr fra mine forældres tur til london :)

Stars and reindeer <3

Let it snow!

Love <3

Lyserødt tema til juleindpakning :) Julepapir: Føtex

Ingen kommentarer:

Send en kommentar