søndag den 11. december 2011

11.december :)

orker ikke rigtig og skrive så meget efter 3 hårde dage på arbejde.. er mega smadret og ser bare frem til weekenden hvor jeg har fri og ikke skal lave en dyt! :) Har de seneste par dage bare arbejdet og sovet.. var lige oppe og få spraytan igår med maria og bagefter tog vi hjem til hende og slappede af med en god film :) der er ikke rigtig sket noget spændende her på det sidste, har været lidt depri over nogle ting men er kommet op igen efter en laaang snak med Maria så nu har jeg fundet ud af hvad jeg skal gøre ;)

Imorgen har jeg kun en 4-timers vagt!! Lækkert!! Den ser jeg frem til :)

Dagens pakkekalendergave: Igår fik jeg en selvbruner til ansigtet og idag fik jeg en læbepomade fra Oilly, den dufter virkelig mærkeligt men er meget god ;)

idag har jeg haft fletninger fordi vi skulle ha nissehue på, på arbejde :) hvad synes i? :)

Har droppet extentions til hverdag fordi de er blevet lidt tynde, men det er kun indtil jeg får råd til nogle nye ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar