søndag den 18. december 2011

18. december..

Har haft den dejligeste weekend i lang tid! :) igår var jeg hjemme hos maria fordi jeg skulle aflevere mine julegaver til hendes familie og jeg fik gaver af dem :) Jeg fik et billed af hendes lillebror, nogle lys, en gaveæske med body lotion osv. og 2 spinning ringe :) Bagefter tog jeg hjem til min bror og lea for at se deres første juletræ :) Min svigerinde har en tadition med at de putter fugle på deres juletræ.. Har i hørt om det før? :) jeg havde ihvertfald ikke :) Om aften da vi havde spist hentede jeg Sarah også tog vi hjem til Maria for at gøre os klar til at tage på Uret i Greve :) Nøj jeg blev da lidt fuld ! :) vi hyggede rigtig meget og det var lige det jeg havde brug for :) I morges da jeg vågnede havde jeg det ikke så godt men det fik maria og jeg kuret ved at tage på Mc'donalds :)

Medina, varm kakao, stearin lys = søndags-aften-hygge :)

Her til aften hygger jeg bare med Medina, varm kakao og musik :)

Min storebror der er stolt over at ha' skåret de nederste grene af hans første juletræ :)
Mig og bedste veninden, Maria <3

Mig og Sarah :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar