mandag den 5. december 2011

5. december :)

Sorry fordi jeg ikke fik blogget igår, men nåede det ikke lige :) var på arbejde indtil kl 16 og bagefter kørte jeg hjem til Maria også tog vi på roadtrip :) vi køret faktisk bare rundt og hyggede og besøgte nogle veninder osv :) det var pisse sjovt, har det seriøst alt for grinern når jeg er sammen med hende! :) så tog jeg hjem og hentede om aften min storebror og hans kærste på Ringsted Station fordi de havde været i Aalborg og besøg hendes familie :)  og idag har jeg bare været på arbejde og slappet af :)

Jeg lovede jer at sætte billeder ind af de nytårskjoler som jeg synes kunne være pisse fede at ha på :)

Dagens pakkekalender gave: Igår fik jeg en neglelak og nogle små glittersten til neglene og idag har jeg fået i Caroline Wozniacki bosy shower og body lotion så nu kommer jeg til at være jule-lækker :p 

BTW: jeg ville gerne være i Jylland lige nu for der har de fået sne!!! Det ville jeg også ha, for så komnmer man i julestemning :)

sleep well :-*

Kjole: H&M
Kjole: ASOS.COM


Kjole: ASOS.COM






Kjole: ASOS.COM

Ingen kommentarer:

Send en kommentar