søndag den 27. november 2011

Sorry guys :(



Sorry at jeg har været en dårlig blogger de sidste 2 dage men fredag arbejede jeg til kl 22 så var virkelig smadret da jeg kom hjem :/ og igår nåede jeg det ikke da jeg var til tøseaften med mine veninder fra HG af :) vi havde en super hyggelig aften igår, det var så godt at se dem alle igen og det var rart at vi alle var samlede igen :) Idag har jeg været på arbejde men fik tidligt fri så tog en tur til Ringsted Factory Outlet med min mutsi, far, bror og svigerinde :)Så nu er jeg 3 tasker, 1 par solbriller, 1 bælte og 1 halskæde rigere men meget fattigere på kontoen :) Skal nok lige smide et par billeder af mine køb :)

Jeg ville lige vise jer mine to outfits fra igår af :) og det har haft på idag kommer imorgen :)

Nu vil jeg gøre mig klar, for skal i biografen og se Twillight med min bror og svigerinde :)

Sko: H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar