onsdag den 23. november 2011

The best..

Hey guys :)

Jeg har idag været på arbejde og derefter var jeg sammen med Maria og Christina og er faktsik først kommet hjem nu :) vi har bare hygget, og slappet af :) vi var lige nede og tage sol også gik vi lige i Føtex og købte en Redbull og lidt slik(ups.. er på kur jo) Så tog vi hjem til Christina og så hendes lille hundehvalp! Den er bare så sød!!! :) og nu skal jeg bare sove og nyde at jeg kan sove længe imorgen da jeg har fri :) også skal jeg være sammen med kamilla :)

Igår købte jeg en eyeliner og den er så god og vil anbefale jer at købe den!! den er perfekt til at ligge en tynd eller tyk skreg !! :) den hedder Eye Studio Lasting Dream Gel Eyeliner fra Maybelline og kan købes alle steder som forhandler Maybelline produkter og koster kun 89,95 :)

nu vil jeg smutte i seng! :) sov godt alle sammen :)
Penselen følger også med og er helt perfekt!
sådan ser miraklet ud :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar