mandag den 28. november 2011

Loved Twillight!

Ej hvor jeg elsker den nye Twillight film!! Jeg var jo i biografen med min bror og svigerinde igår og vil anbefale alle der elsker Twillight-filmene at se den! :) Jeg elsker den ihvertfald :)

Imorgen inden arbejde skal jeg ned i Telia og købe en Iphone 4S ! :) jeg må bare eje en ! :) så det glæder jeg mig til også skal jeg da også ha et sejt cover fra Nystrup og Øskov :)

Glæder mig så meget til min fridag på torsdag! :) skal julehygge med min mor hvor vi skal pynte til jul og lave dekorationer og om eftermiddagen skal jeg være sammen med min veninde! :)

Håber i har haft en dejlig dag :)

ville lige poste nogle billeder af de fantastiske fund jeg gjorde igår :-*
Taske: Friis og Co.

Taske: Friis og Co.

Taske: Friis og Co.

Solbriller: Mango

Ingen kommentarer:

Send en kommentar