torsdag den 26. april 2012

To do liste

I maj måned skal jeg ha styr på rigtig mange ting. Det er nogle ting der irriterer min hverdag rigtig meget fordi det fylder så meget! Har booket en rejse her til juni sammen med en veninde og er faktrisk ret stresset fordi har ikke sparet lommepenge sammen eller penge til sommertøj eftersom jeg ikke kan passe noget mere. Synes alting er hårdt for tiden. Jeg arbejder konstant, har ingen penge eller noget så maj måned bliver en sparemåned! tror også jeg har godt at det!Jeg føler mig også ret ensom for tiden selvom jeg hele tiden laver noget, men der er bare ikke ret meget at glæde sig over hverdag eller noget at glæde sig over når man komme hjem..

To Do i maj:

1. Få styr på min økonomi!
2. Få styr på mit liv!
3. Træn 3 gange om ugen!
4. Få styr på mobilabonnement!
5. Find ud af hvor jeg ser mig selv om 5 år? I et lille hul med lorte vagter i Jysk med regninger over det hele eller en fin lejlighed hvor der er styr på det hele!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar